Idag~

Förlåt.

Måste bara säga det om jag har gjort nåt dumt >< Inte för jag har det men. . .
Imorse bad jag till Lord Jashin-sama, och offrade till honom. Hoppas han är nöjd för idag. Han kräver minst fem styckna offer varje dag.
Idag ska jag åka till min farmor och baka lussebullar typ =3= nom nom
Ska skriva lite mer om min virtuella popstjärna ikväll! Min kompis ska göra en duett med Saike Mou och hennes UTAUloid! ^^ lägger upp en video när dem sjunger sen.
Har på mig min älskade Gothic Lolita klänning!! Jag älskar den och. . .vill ha två till :D haha jag har blivit beroende av dem, men dem är otroligt fina!
Ska ni göra nåt idag? :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

L! XD

2010-12-04 @ 22:33:56
Postat av: Miku

AGH! L + Miku = <3

2010-12-05 @ 13:46:40
Postat av: Mimmi

Du eee så söt stephie!!!! <3

2010-12-06 @ 11:44:40
URL: http://utterklubben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0