Inte för att det gör nån skillnad men. . .

På måndag kl två åker jag till kanarieöarna~~!

Yaay typ XD Jag älskar min nya systemkamera och ska ta skitbra bilder med den i spanien :3
Jag är supertaggad inför resan faktiskt, och det enda dåliga är att jag hatar saltvatten, men jag får väl helt enkelt inte bada då. . .men i poolen kan jag bada! :D och jag har fått nya klänningar från japan, som jag ska ha på mig i spanien. Det är JSK klänningar, typ kortärmade/linneklänningar ^^
Jag och min syrra ska skicka bilder till varandra, typ "byta" bilder. Hon ska nämligen till kina och jag är i spanien. . .Men gud jag vill åka till kina nån dag D: har aldrig varit där. . .snyft.
Vad tycker ni om designen? :) Jag ska skriva mer om japan och sånt som jag gillar. Fast jag kommer inte uppdatera nånting för jag ska ju till spanien = inge internet.
whatevah.
Men Baibai~~ /Mikuru


Kommentarer
Postat av: Lena

haha bästa bilden med tobi! ^^ =3

2010-12-21 @ 17:53:03
URL: http://uglyisthenewpretty.blogg.se/
Postat av: Frida

Att ta åt sig äran av någon annans verk är ett brott. Har du hört talas om upphovsrättslagen, unga dam?

Passa på att läsa lite mer om den innan någon faktiskt anmäler dig och du får böta flera tusen kronor.

2010-12-22 @ 13:26:11
Postat av: Lena

woah vad är det frida snackar om? :O

2010-12-22 @ 13:28:59
URL: http://uglyisthenewpretty.blogg.se/
Postat av: MYMiC

Heeeej dude!!!! :D



nu är jag tillbaka från thailand och kan svara på kommentarerna ^^

Kommer sköta bloggen som vanligt nu, dock kommer det ju mycket bilder , musik, videor och saker från thailand framöver :) Haha! ^_^/



Hoppas att allt är bra med dig, kramo! <3

2010-12-23 @ 08:31:40
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0