Dagen's II

Hello!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Mamma vill göra nåt i stan eller att jag ska gå ut och göra nåt. -_- och mitt bibliotekskort är spärrat för att jag inte har lämnat en viss bok, som jag faktiskt har lämnat! Det var dagens dåliga sak. En positiv sak är att. . .verkar inte finnas någon. Joaw att jag har så fina kompisar :] men det hjälper inte mig nu. . .un.
Jag köpte ett spel igår! Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 2! otroligt bra! Jag älskar det spelet för jag kan vara min käre Deidara-sama~ ♥ Jag och min brorsa spelade till typ kl 1 på natten i. . dag XD asså jag äger ut alla med mina bomber! 8D KATSU!
Nja. . .jag ska rita en tecking till min kompis Maria :D Len Kagamine YAAY ><
InoDie_RinLen_Chibis_by_Ino_Deidara.jpg deidara and ino image by maryrose132

Kommentarer
Postat av: din kompis Maria XD

; w ;

Tack så mycket~

Var lägger du upp den sen? O:

2010-11-01 @ 18:00:10
Postat av: Jen

O____O <3

2010-11-01 @ 18:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0