Dagen's III

Kon'nichiwa!

Jag har varit i Sala och gått runt i gruvor o.o ja omg det var jättekallt! Kanske inte så konstingt efter som jag hade kjol (A) haha mend et gick bra ändå! :D har sedan varit i järfälla och gått runt lite där :) Trevligt~
Just nu sitter jag och spelar Naruto SHippuden Ultimate Ninja Storm 2! Älskar det spelet! ;_; är så glad att mamma köpte det åt mig. . .ARIGATO! ♥ Jag har snart alla naruto figurer~ YaaY :D
Om det är nån som kör ps3 och har det spelet så adda mikuru-sama på playstation network ^____^
Hoppas ni får en god natt!  o(>_<)o

//Ängeln Mikuru



Kommentarer
Postat av: Michelle

Tihi, ifrån en Japansk hemsida. Men frakten gick på 2000 så får leta på en annan har fått några tips! O__o n ;D <3

2010-11-08 @ 08:43:31
URL: http://michisuzuki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0