Anime Tips I

Ciao Everyone~~!

Jag har gjort en ny kategori med bara AnimeTips~~! Om du inte har sätt tipsar jag dig om det, men du måste inte :3
Jag är ju stort anime&manga fan så jag kommer inte att skriva om alla animes jag har sett. . .höhö det skulle varit over 1000 typ. . .<.<

Olika Genrer på manga/anime (för nybörjare):
Jag tittar helst på Shonen. Det är egentligen till mest åt killar men dem är så bra så jag ser helst på dem :]
Shoujo/Shojo: Det är en anime/manga som riktast främst åt unga tjejer/kvinnor. Det handlar oftas om sånt som tjejer hm går igenom. Tex kärlek, vänskap och drama. det är oftast en tjej som är huvudpersonen.
>Det finns självklart andra genrer som tex fantasy eller science faction. Lika många genrer som vanliga böcker har<
Ok, Här Är Första Tipset! (jag kollar just nu på den C:) det är en shojo:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0