Dagen's! I

Hello~~! :D

Det är en mulnig men ändå varm öh höstdag i den lilla byn innanför sthlm. . .
Iaf så har jag vaknat för ungefär en timme sen, åt gröt (gött :3) sedan satte jag mig vid datorn och nu är jag här. Surfade runt lite på facebook också. Måste tacka Ann-Sofie för att hon omedveter räddade mig :] och tacka alla mina kompisar för dem e så snälla, ni vet vilka ni är >_< ♥
Just nu lyssnar jag på Hatsune Miku - Love is War och Hatsune Miku - Hope på youtube. Otroligt bra! Igår laddade jag ner UTAU, ett musikprogram som liknar Vocaloid. Det är gratis versionen men den har inte Hatsune Miku, Len Kagamine eller nån annan av dem kända Vocaloids :( Men en massa andra, och när jag lärt mig mer om UTAU ska jag göra min egna UTAU :D hon ska förmodligen hete Mikuru eller Lightning ;]
Ikväll ska jag på en Halloweenfest hos en kompis, och jag ska cosplaya som Deidara ofc, men under akatsukidräkten har jag min kattdräkt :3 Kul~~! maybe. . .
Har inte ätit kött på ungefär 2 veckor nu, har blivit "helvegetarian" och jag äter ingen fisk eller kyckling eller skaljdur. men ägg och mejeriprodukter äter jag fortfarande V.(^_^) och är äntligen vänsterhänt efter en månads träning! YAAY! fast det betyder ju att jag är bådehänt. . .?
Skriver mer senare~~! Ciao o(>_<)o

ss

Kommentarer
Postat av: Jen

Hurray for UTAU! ;D ^.^

2010-10-25 @ 09:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0