Randum I

Hello!

Det blev inget med Jen-elda idag. . ;_; När vi åkte hem med bilen så sladdade den plötsligt och vi fick punktering D; och tvingades vänta i ca 2 timmar innan hjälpen kom. Snyft! Men som tur var så hade jag min eragon bok Den Äldste ^______^ (Oldest) och jag har snart läst ut den (YIPPIE!)
Jag tränar mina glosor just nu innan jag lägger mig :D Dem språken är:
1. Samiska
2. Latin
3. Japanska
4. Spanska
5. Engelska
6. Kinesiska (mandarin)
7. Alvspråket (Ancient Languages)
Vet inte riktigt varför jag vill lära mig dem språken, men jag vill det iaf 8D så nu gör jag det. . .
Well, jag måste sova nu ;P Oyasumi~~!
//Lightning Mikuru




Kommentarer
Postat av: Jen

SNYFT! DDD;

men nästa vecka... ÒwÓ

Jag pluggar också Ancient Language innan jag lägger mig 8DDD xD <3

2010-10-04 @ 18:03:07
Postat av: Jen

Psst... boken heter faktiskt Eldest ÒÓ

2010-10-04 @ 18:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0