2010~~ ;w;

Alla verkar göra det o.O un. . .
Januari

Det här tror jag var i januari o.o uppcon 10! wohoo. . .
Februari

Tokio Hotel konserten. . förlåt, jag vet inte ens om det var i februari. no frigging idea ;w;
*vad kmr efter februari. . .* Mars!

...kan inte fatta att jag faktiskt färgade håret blont ==' + att vid den här tiden så började jag känna mig utanför osv. min dåvarande bästis skulle byta skola och plötsligt var jag ensam med ett gäng fjortisar (ursäkta) som jag inte hade nåt skit gemensamt med. ;w; hemskt minne. dumt minne. tråkigt minne. Nästa minne. 8D
April

fjortisjakten fortsätter och jag börjar faktiskt bli mer mitt riktiga jag här. Färgar håret blått-svart i slutet av månaden och skaffar riktiga kompisar (både i skolan och på fb) vet ej om jag träffade/chattade med Michi nu o.o det var iaf hon som fick mig att vara mig själv :p
Maj
*tog bort bild owo*
Blev helt crazy i cosplay och var supertaggad inför meuwcon 03 (som faktiskt skulle vara flera månader senare, i augusti XD) så jag tror den här månaden var mest till för vilken cosplay jag skulle köpa osv. dessutom köpte jag urläckra falska glasögon ;D typ. (notera; svart hår. det blåa försvann i slutet av maj ;w;)
Juni

sommarlov och foki träff. var helt galen i foki då =3= och jag var galen. (vilket jag definitivt inte är nu *stolt*)
Juli
*bort med den bilden >8O*
den här blev inte bra så jag "censuerade (?)" den. satt mest hemma och spelade data + läste eragorn. SOM FÖRÖVRIG PWNAR ALLA. Högsta njutningen av livet enligt mig ^,^
Augusti

(bilden tagen från http://choudoii.blogg.se)
ett ord. Meuwcon 03.
September
först. september. . .vafan. . .det hände ju inget då...Thats right. Det enda var att vi typ åkte till örebro elr nåt TwT' så en himla egobild elr nåt. ♥
Oktober
jag i min Akatsuki-pwns-all-of-ya-ukes-dräkt. ♥
November

Cosplayvisning med a bunch of semes. jag var nog den enda uken där D;
December

Nu kan jag nog säkert säga att jag är mig själv. Typ lolita, är den jag vill vara, ***** mina kära vänner~, och . . . är ändå en Uke ;w; men whatevah.


Kommentarer
Postat av: jasmine

varför har du knappt en enda bild på dig själv i bloggen ?

ett tips är att vill du ha fler läsare så bör du börja lägga in bilder i inläggen, för just nu ser din blogg ganska tråkig ut, och så är jag nyfiken på hur du ser ut också eftersom jag inte har hittat nån bild alls faktiskt... :3

2011-01-05 @ 04:38:53
Postat av: Linda

Vi måste träffas på UppCon 11 >3< Mikuru, du känns som en fett awesome person, eftersom du både gillar manga/anime, cosplay och att du spelar COD! WHOOP! XD Lol, men glad över att du blev dig själv igen ;) Sorry about the Uke thing ;3; But we all can't be seme :P Haha XD Lost in my tracks, iaf, synd att jag inte träffade dig på UppCon 10 (lol, kände dig knappt då...WTF?! Mind gone weird =3=) Btw, snygg blogg, la inte märke till att du hade blogg förens på fb. Men nu kan jag åtminstone se vad du har för dig varje dag ;D Lugn, kommer inte direkt leta upp dig och offra dig till Orochimaru-sama, nej han har redan offer så det räcker ^3^

2011-01-05 @ 11:50:19
URL: http://www.gamergirl.bloggplatsen.se
Postat av: Svar till jasmin/Mikuru

...men här är ju en massa bilder! XD

2011-01-05 @ 12:14:14
URL: http://garjzla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0