COD-Inlägg!

Nu tänkte jag berätta om en till del av min Livshistoria. Ett spel som har följt mig ända sen jag var liten.
Call of Duty (PC)
När jag var liten köpte min bror Call Of Duty (den första) år 2003. Jag kom ihåg hur jag satt bredvid honom när han skyddade nån bro för att ta över den. Han hade (som jag senare visste, typ nu) en Lee-Enfield.
Call of Duty 2
Call of Duty 3
Call of Duty 4: Modern Warfare (2007) (PS3)
Det här var mitt första Modern warfare spel (det var det första Warfare spelet) och jag fick inte spela det så mycket pga min brorsa som ville spela det hela tiden ==' men jag spelade det i ca 45 timmar ända tills nästa spel kom ut.
Call of Duty: World At War (2008) (PS3)
Det här spelet gillade jag verkligen. Det var mitt favoritspel tills nästa spel kom ut, bara ett år efter! Det enda jag inte gillar här är dem fula/dåliga och inte så snygga vapnen.
Call of Duty: Modern Warfare 2 (PC)
Detta är mitt absoluta favoritspel på delad förstaplats med den som kommer efter! jag spelar det fortfarande när PS3 är upptagen av min brorsa. Helt enkelt ett skitnsyggt spel där kan få Nuke. Vilket jag får. (y)
Call of Duty: Black Ops (PS3)
This is Warfare! Seriöst, det bästa COD spelet på länge! Enligt mig så delar den etta tillsammans med Modern Warfare 2, för man kan ej få Nuke i Black Ops D; även om det finns en bana som heter Nuketown. Men den är otroligt rolig för man får själv styra sina killstreak rewards! ♥
PS. Mitt favoritvapen (I MW2) är Magnum 44. med Tactical Knife. I Black Ops, AK74U med Grip eller Silencer.


Kommentarer
Postat av: Linda

Wow, visste inte att du körde så mycket CoD :D Första gången jag såg CoD var när storebrodern (lol) körde Call of Duty Modern Warfare 1 och han var i något office ställe, först kändes det inte så speciellt, men efter att vi fått en Xbox 360 och skaffat CoD MW2 så var jag helt (och fortfarande är) såld på det. Dåligaste är bara att jag inte kan köra online :P

2011-01-05 @ 13:55:08
URL: http://www.gamergirl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0