Hello, my name is...FAIRTH!

Idag har det varit förjävligt 8D
jag hatar vädret, jag hatar mig och jag älskar semlor (inte för att jag äter några). Just nu har jag inte ätit på ca...pff oj det var bara två dagar. men iaf så fastar vi en vecka och det är .. jobbigt när man ser semlor för tio spänn på ica. Jag har iaf ingen hunger så det gör inge, även om jag vill ha en. fast på söndag då vi slutar fasta kan jag äta en :D
Men jag ska inte prata om semlor utan om mina händer som är så jävla kalla. min fröken bah: Vilka kalla händer! minst fem ggr idag. Jag tittar iaf på bleach medan jag försöker få dem att bli varma igen~.
Jag har inga läxor (yay.) så när det blir tråkigt i bleach ska jag spela schack mot mig själv. jag har blivit riktigt bra om jag får säga det själv. hö.
nu ska jag avslöja en sak för er, kära läsare.
Jag åt en ostbit! HAHAHHAHAHA. men ni får inte säga det till nån för egentligen ska mat äta NADA. asså ingenting. i skolan sa mina kompisar att jag hade anorexia och jag ba Nee du är det! och sen så drack jag fan två liter vatten och ritade en anorexia bild på paint i skolbibblan.
Ja men nu ska vi inte vara så negativa här! haha! Även om jag faktiskt inte är negativ. och jag tror ingen kmr läsa hela inlägger för att det blev så långt. MOSHI MOSHI LÄS DETTA INLÄGG.
Jag ska nog fortsätta med min bok nu. elr snarare böcker :s har fan tusen i lager. kan kolla på bleach imorron. och snart kmr den-jäveln-Jen hem med min kära peruk ♥ som Kent skulle sagt, OHW AJ LAV DJU JEN! elr det var nog Barbie som sa så till kent men whatever ^^
Jag längtar till uppisconnis (som min farsa säger xD) 11. jag är absolut inte klar med min cosplaydräkt nr 1 - Zatsune. men jag kan fan ta nån lolita klänning och bah: Jag är Zatsune i Magnet ;'3 *fniss*
och alla kmr tro mig! OBEY FOR THE WARMASTER WHAHA.
aah jag känner mig galen så jag ska sluta nu innan ni vanliga människor smittas. kommer flera inlägg om japan och deras asm stuff senare.
Sayonara~
p.s jag skulle länka till en asm tjejs blogg 8D

Kommentarer
Postat av: 美杏花ちゃん - BiancaChan

SV: Najs~ ^o^

Nyss tittat på drama själv? ;D

2011-01-11 @ 16:17:35
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: Linda

fiin blogg :)

2011-01-11 @ 17:38:51
URL: http://lindas.blogg.se/
Postat av: Linda

Mikuru fight on! Men fasta inte för mycket O3O Vill inte att du får anorexia eller något sånt... Lawl, no, you. strong!

2011-01-11 @ 21:26:21
URL: http://www.gamergirl.bloggplatsen.se
Postat av: queen

tack,, allt bra? fina bilder

2011-01-12 @ 17:55:45
URL: http://feelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0