Personlighetsklyvningar.

Jag fattar inte mig själv! jag är mitt största mysterium. ibland kan jag förvirra mig själv så mkt så därför har jag gjort fiktionella personligheter när jag inte är mig själv :3 (aka personlighetsklyvling)

Mikuru: Är den som liknar, på andra plats, mest mig. Mikuru är positiv och glad! hon älskar sig själv och vill skapa kärlek och fred i världen. Hon är hjälpsam och vänligt mot alla ._o

Stefan: Är deppig. han deppar 27-4 och tänker bara negativt. ibland kmr han fram i min hjärna och stör. ah, jag kom på ett ord för honom! emo.
Fairth: Är smart och otroligt klok. han älskar böcker/att läsa och logik. Fairth slukar hjärnstimullerande spel och stragerier. han är en trogen tjänare till krigsspel såsom COD och Medieval Total War. Fairth älskar schack, läxor, ord/språk, häxkonst/wicca, shamanism, gamla böcker, warhammer 40k och tv-spel.



Kommentarer
Postat av: Linda

Geez Stefan, don't be so freakin EMO! Jag gillar Fraith, he sounds....nice.... och Mikuru är bara adorable ^3^



Jag har OFTA pratat med mina små personalities, det dåliga är bara att det är mina känslor, fast i människoform/i don't know...

2011-01-12 @ 20:54:06
URL: http://www.gamergirl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0