Today!

Idag har jag åkt snowboard med Rizika-chan!

Det var rätt svårt i början, jag typ ramlade på min rumpa hela tiden D: lixom aj.
Men sen så gick det ganska bra, även om jag fortsatte att ramla då och då. Men jag vet dock inte hur man åker rakt fram hela tiden. Jag ser killar som gör det och typ "fett svårt" så alltså har jag en rätt lång väg att gå.
Det var första gången för Rizika och om jag ska vara ärlig så är hon bra för att vara nybörjare. Jag kom ihåg när jag var liten och åkte skidor, typ åtta/nio år, jag kunde knappt stå :p och så åkte jag inte ens, bara upp och ner för liftarna. Men några dagar efter så kunde jag åka slalom lika bra som att gå ;D säger vi.
Jag fick värsta teckningsideerna när vi åkte skidor, och ska kanske göra en lineart och färglägga dem imorron!
Well, nu ska jag kolla på Laputa - Castle in the Sky av Hayao Miyazaki (min gud) ^^
Mata ne~~

Hisy!~

Kommentarer
Postat av: Linda

Aw ^3^ No giving up ;)

2011-01-06 @ 22:33:46
URL: http://www.gamergirl.bloggplatsen.se
Postat av: Iiiiii

Fin blogg ! ~3

2011-01-07 @ 00:06:49
URL: http://linneaisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0