Varför vill ingen jävla djävul kommentera min fucking blogg. måste man seriöst kommentera andra bloggar med typ; Vad gör du? *fniss* sötis <3 kyah och så svarar dem; gör läxor/inget för jag har så jävla tråkigt liv och det har du oxå det är därför...

...du skriver på rubriken att du vill att man ska kommentera din blogg.

och jag har ingen jävla aning om varför. Varför vill jag ens ha några djävla besökare. ja, jag blir lite deprimerad när statistiken är på pff tio gubbar.
Jag har börjat bli riktigt konstig. använder fina och gamla ord som inte ens jag själv fattar. okej nu svor jag ganska mycket men jag är sannerligen sedesam, även om ni inte vill skönja det.
Jag undrar vart (fan) denna snarstuckna ... styggelse emanerade från D:
Jag har otroligt tråkigt nu. så jag ska fortsätta plugga den "franska revolutionen år...." ja som sagt så måste jag plugga. hah jag kan inte ens multiplikationstabellen! och inte heller franska revolutionens år.
Letargi!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ehm, är det Stefan nu? :3 Men du ska vara glad över att du BARA har 10 besöker + mer! Jag har bara 2 - 5 besökare och det får mig att bli fett glad XD Fast jag ska kommentera så mycket jag kan! Kommer inte kunna göra det eftersom FUCKIN skolan tar upp all min tid! >3<

2011-01-15 @ 16:27:41
URL: http://gamergirl.bloggplatsen.se
Postat av: MYMiC

HAHA jaaapp, jag bor i lilla Umeå :D

Nae, vad kul :D Vart bor du då??



Hahaha ja, jag längtar som ett psykfall, ska ringa om japan på måndag och få lite svar på frågor jag har osv ^^ Aw, men du kommer att klara dig och åka dit om du fokuserar!! :D

2011-01-15 @ 23:03:03
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0