FYFAN

Förlåt för den dåliga uppdateringen!
Jag har inte hunnit skriva något idag, har mest suttit och läst... har läst ut fyra böcker hö. Nu måste jag vänta på -
Joseph Delaney - Väktarens nånting och Christopher Paolini - okänd/jag vet inte vad den heter men alla säger att han håller på med den sista/nånting så jag antar att jag väntar på den.
Önskar man kunde vänta på JK rowling också ;w;
Idag så har jag... ätit en jävla massa pocky, så nu ska jag träna på Hare Hare Yukai dansen~
Jag ska vara med i Talang (Falangen) med ett gäng Korpraler. Jag är Captain Three/Taicho Sansekki! (elr nåt som Neliel sa~) och Neliel är Ichisekki == hon snodde min plats, den jäveln....och Miku är ... i guess she is my Vice-Captain ^o^ but dont tell her hö.
Emh, hoppas ni har det bra och alla är snela flickör. annars får ni stryk.
Baibai~~ :3 typ.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Du väntar på den fjärde Eragon boken va? ^_^ Undrar när Paolini ska bli klar med den boken asså xD

2011-01-17 @ 17:23:26
URL: http://mirrorball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0